Itt jön az a rész, hogy csinálunk weboldalakat, márkaépítést, online hirdetési kampányokat, meg felsorolunk egy csomó fura és zavarbaejtő rövidítést, hogy UI, UX, PPC, SEO, SEM (van ilyen egyáltalán?) és még több unalmas bla-bla-bla.
El is készítettünk egy szép oldalt a szolgáltatásainkről, színes dobozokkal, amik lágyan beúsznak ahogy görgetsz és amikben leírtuk ezeket. Tényleg jól nézett ki. Aztán sokat gondolkoztunk azon, hogy mi is az, amit valójában csinálunk, így aztán végül kitöröltük az egészet.*
Készítünk weboldalakat? Igen, készítünk. Csinálunk online applikációkat és digitális termékeket? Természetesen. Foglalkozunk márkaépítéssel? Persze és azt különösen szeretjük.
De ezek nem igazán magyarázzák el a dolgot.
Valójában digitális élményeket készítünk. A digitális élmény lehet egy weboldal, mint egy normál webhely a vállalkozásodnak, mint amit éppen most is vagy, de lehet kicsit kísérletezőbb is. A digitális élmény lehet a böngészőben, a metaverzumban, a televízióban, a telefonodon, vagy akár az órádon. Vagy lehet a való világban, egy bevásárlóközpontban, a metróban vagy egy út menti hirdetőtáblán. A lényeg, hogy ezek a digitális élmények érzelmeket váltsanak ki az emberekből.
Ezen élmények segítségével meséljük el a történetedet és segítünk az embereknek, hogy megértsék, miért pont Te vagy az, akit keresnek.
*A munkánk során megesik velünk, hogy egy kezdeti, elsőre jónak tűnő koncepciót már a kidolgozás fázisában vetünk el, mivel menet közben derül ki, hogy mégsem úgy fog működni, mint ahogy szeretnénk. Ilyenkor sohasem félünk tiszta lappal kezdeni.